كلاس آموزش تركي استانبولي

آموزش زبان انگليسي، آلماني، فرانسوي، عربي، تركي

كلاس آموزش تركي استانبولي

۷ بازديد

۱- كلاس هاي موسسه آوا مهر تدبير

آموزش تركي استانبولي

اين موسسه بصورت تخصصي بر روي زبان تركي استانبولي و همچنين اعزام دانشجو به دانشگاه هاي ترك زبان فعاليت مي كند. كلاس ها بصورت ترمي گروهي يا خصوصي برگزار مي شوند. موسسه مهد تدبير آوا با داشتن يازده سال سابقه در آموزش تخصصي تركي، تنها آموزشگاه زبان در تهران است كه تخصص اساتيد خود را در جهت آموزش تركي استانبولي متمركز كرده است. از اين جهت افرادي كه قصد ادامه تحصيل يا شركت در آزمون هاي تركي از قبيل يوس، آلس، تومر و آزمون تركي استانبولي سفارت تركيه در تهران را دارند، يك گزينه مناسب همين كلاس هاي آوامهر تدبير مي باشد.

كلاس آموزش تركي استانبولي

آموزش روزها به ترکی استانبولی یک فرایند جذاب و مفید است که به زبان آموزان کمک می‌کند تا در ارتباطات روزانه و برنامه‌ریزی زمان خود موثرتر باشند. روزها در ترکی استانبولی به ترتیب شنبه (Pazar), یک‌شنبه (Pazartesi), دوشنبه (Salı), سه‌شنبه (Çarşamba), چهارشنبه (Perşembe), پنج‌شنبه (Cuma) و جمعه (Cumartesi) نامیده می‌شوند. این نامگذاری هماهنگ با روزهای هفته در سیستم میلادی است و به راحتی قابل فهم برای زبان‌آموزان با زمینه‌های مختلف می‌باشد.

 

برای آموزش هفته به ترکی استانبولی، می‌توان از روش‌های متنوعی مانند استفاده از تصاویر، کارت‌های حافظه، و فعالیت‌های تعاملی بهره برد. همچنین، استفاده از جملات یا داستان‌هایی که افعال و واژگان مرتبط با هر روز را دربر داشته باشند، به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا در محیط‌های واقعی از زبان استانبولی استفاده کنند. این فعالیت‌ها نه تنها زبان‌آموزان را با روزها و هفته آشنا می‌کنند بلکه در تقویت مهارت‌های گفتاری و نوشتاری آن‌ها نیز مؤثر می‌باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.