بهترين فيلم ها براي يادگيري و تقويت زبان آلماني

آموزش زبان انگليسي، آلماني، فرانسوي، عربي، تركي

بهترين فيلم ها براي يادگيري و تقويت زبان آلماني

۶ بازديد

شناختن گويش هاي محلي و عاميانه كليدي براي درك زبان آلماني است. در جايي كه بين ۵۰ تا ۲۵۰ گويش وجود دارد ، بهتر است شروع به استفاده ازآنها كنيد(عادت به آنها كنيد)!يك راه روزمره استفاده از گوش است تا آلماني را از طريق موسيقي ياد بگيرند. اما روش مورد علاقه من براي يادگيري واقعي آلماني، فيلم هاي آلماني است. اين مقاله در ادامه سري جذاب نكات يادگيري زبان آلماني مي باشد كه در آن ۸ فيلم عالي براي تقويت زبان آلماني شما مثل يك بومي را معرفي مي كنيم. فيلم ها را مي توانيد از يوتيوب يا وب سايت هاي ديگر دانلود كنيد.

چرا آلماني را با استفاده از فيلم ها ياد بگيريد؟

اين واقعا ساده است. در اينجا ۳ دليل وجود دارد:

• فيلم ها سرگرم كننده وجذاب هستند. شما مي توانيد آنها را براي زماني كه شما فقط بيش از حد خسته براي انجام هر كاري هستيد رزرو كنيد (به عنوان مثال صحبت باهم زبان خود و يا انجام فلش كارت ها). مثل اينكه ساده ترين تمرينات را تا آخر مي گذرانيد، زماني كه انرژي كمتري داريد.

• فيلم ها نيز تمايل به استفاده از زبان مكالمه طبيعي آلماني دارند.

• همچنين فيلم ها يك روش فوق العاده براي دسترسي به زبان هاي فرهنگي هستند. صحبت كردن در مورد يك فيلم محبوب، راهي عالي براي برقراري ارتباط با دوستان آلماني است. فقط در مورد مكالمات انگليسي صحبت كنيد كه نميتوانيد در آن شركت كنيد اگر شما هيچ انگليسي معروف را نمي شناسيد.

بنابراين در حال حاضر كتاب هاي Hochdeutsch را رها كنيد و يكي از فيلم هاي آلماني زير را شروع كنيد! آنها مطمئن هستند و متوجه خواهيد شد، چقدر جذاب هستند.

نكته مهم! آموزش اسم ها، حروف اضافه و صفت اشاره در زبان آلماني+تلفظ صوتي

نكاتي درباره يادگيري آلماني از طريق فيلم

براي يادگيري آلماني به طور موثر، تماشاي فيلم ها كافي نيستيد و انتظار مي رود كه واژگان را حفظ كنيد. شما بايد آنها را به طور فعال تماشا كنيد و حفظ واژگان جديد را دنبال كنيد. اگر شما يك كلمه ناآشنا را مي شنويد، بايد آن را بنويسيد و آن را در يك فرهنگ لغت خوب نگاه كنيد. به طور منظم آنها را مرور كرده و با دوستان آلماني خود آنها را استفاده كنيد.
اينها همه وقت و انرژي مي گيرد و زماني كه با كلمات ناشناخته مواجه مي شويد سختي زيادي وجود دارد. شما بايد صدا را شناسايي كنيد و آنها را در فرهنگ لغت خود مشاهده كنيد.

۱-فيلم Lola Run -Lola rennt- سال ۱۹۹۸

 

ادامه بهترين فيلم ها براي يادگيري و تقويت زبان آلماني

بهبود مکالمه  انگلیسی یک فرآیند چندگانه و پیچیده است که نیازمند تمرین مداوم و توجه به جزئیات است. اولین گام در این راه، افزایش دایره واژگان است. با یادگیری و استفاده از واژگان جدید، شما می‌توانید ارتباطات خود را بهبود ببخشید و از تنوع بیشتری در بیان افکار خود برخوردار شوید. همچنین، گوش دادن فعالانه به مکالمات زبان‌آموزان حرفه‌ای و نیتیو ها و تلاش برای تقلید از تلفظ و نحوه استفاده از عبارات و اصطلاحات آن‌ها نقش مهمی در بهبود مکالمه شما دارد.

 

علاوه بر این، تمرین مکالمه مستقیم با دیگران یکی از بهترین روش‌ها برای پیشرفت در این زمینه است. با شرکت در گروه‌های مکالمه، کلاس‌های زبان یا حتی صحبت کردن با دوستان یا همکاران به زبان انگلیسی، شما فرصت خواهید داشت تا مهارت‌های خود را در مواقع واقعی تمرین کنید و با مواجهه با موقعیت‌های مختلف، اعتماد به نفس خود را در مکالمه تقویت کنید. به طور کلی، تمرین مداوم، شنیدن فعالانه، ارتقاء دایره واژگان و شرکت در مکالمات گروهی به عنوان راهکارهای اصلی برای بهبود مکالمه زبان انگلیسی مطرح می‌شوند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.