آموزش نگارش صحيح نامه و ايميل به زبان انگليسي

آموزش زبان انگليسي، آلماني، فرانسوي، عربي، تركي

آموزش نگارش صحيح نامه و ايميل به زبان انگليسي

۸ بازديد

در ادامه سري جذاب آموزش هاي زبان انگليسي، در اين پست نحوه نوشتن نامه و ايميل به زبان انگليسي و بطور اصولي را به شما آموزش مي دهيم. در اين آموزش به كمك مثال، هم حالت رسمي و هم غيررسمي در نگارش نامه و ايميل را به شما ياد خواهيم داد. بدليل حساسيت اين موضوع و اشتباهات موجود در وب سايت هاي ايراني ديگر در اين زمينه، اين مطلب را بادقت و برگرفته و چكيده از ۴ منبع معتبر Myenglishteacher, Englishlive, Thoughtco و Nmu  تدوين كرديم.

آموزش نحوه نوشتن ايميل حرفه اي در زبان انگليسي (ايميل رسمي يا غيررسمي)

بسياري از دانشجويان و اساتيد، بازرگانان و … كار ارتباطات را به كمك ايميل انجام مي دهند، بنابراين شناخت ساختار و نحوه نوشتن يك ايميل حرفه اي بسيار ضروري مي باشد. براي اين كار:

۱- با سلام شروع كنيد

براي اين كار، اگر طرف ايميل با شما دوست صميمي است، از Dear Ali (كلمه Dear باضافه نام كوچك طرف مقابل) شروع كنيد. اگر رابطه شما رسمي است بايد بعد از كلمه Dear نام خانوادگي او را تايپ كنيد (Dear Mrs. Mohammadi).

اگر نام يا نام خانوادگي طرف تان را نمي دانيد با يكي از عبارت هاي زير شروع كنيد:

To Whom it may concern (به مسئول زيربط …)

Dear Sir/Madam (خانم يا آقاي عزيز..)

greeting

۲- از گيرنده تشكر كنيد

اين مرحله را فقط زماني انجام دهيد كه يك مشتري، يا متقاضي در باره شركت شما يا خدمات شما سوالي دارد. براي اين كار بعد از مرحله ۱ بايد از عبارت Thank you for contacting ABC company (ممنون كه با شركت ABC ارتباط برقرار كرديد).

اما اگر مشتري نبود

 

ادامه آموزش نگارش صحيح نامه و ايميل به زبان انگليسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.